Eseti alávetési nyilatkozat szolgáltatók részére

A lap alján elérhető PDF-űrlap teljes funkcionalitása – ideértve az egyes mezőkhöz tartozó útmutatókat, tájékoztató szövegek megjelenítését, gépi felolvasását, illetve az e-aláírást – akkor használható, ha azt nem böngészőbővítményben nyitják meg, hanem az Acrobat Reader, vagy Acrobat Pro programban. Erre tekintettel javasoljuk a kérelem letöltését, majd a jelzett programokban való megnyitását. (Letöltés: Adobe Acrobat Reader)

Kitöltési útmutató

  1. Alulírott: A nyilatkozatot benyújtó személy neve. Ezt a mezőt kötelező kitölteni.
  2. Születési helye/ideje: A nyilatkozatot benyújtó személy születési helye és ideje. Ezt a mezőt kötelező kitölteni.
  3. Anyja neve: A nyilatkozatot benyújtó személy édesanyjának a lánykori neve. Ezt a mezőt kötelező kitölteni.
  4. Lakcíme: A nyilatkozatot benyújtó személy lakcíme. Ezt a mezőt kötelező kitölteni.
  5. Szolgáltató megnevezése: Nevezze meg az online platformot üzemetető szolgáltatót (cégnév), amelyet képvisel. Ezt a mezőt kötelező kitölteni.
  6. Székhelye: Az online platformot üzemeltető szolgáltató székhelye. Ezt a mezőt kötelező kitölteni.
  7. Cégjegyzékszám: Az online platformot üzemeltető szolgáltató cégjegyzékszáma. Ezt a mezőt kötelező kitölteni.
  8. Adószám: Az online platformot üzemeltető szolgáltató adószáma. Mező kitöltése opcionális.
  9. E-mail cím: Az online platformot üzemeltető szolgáltató e-mail címe. Mező kitöltése opcionális.
  10. Telefon: Az online platformot üzemeltető szolgáltató telefonszáma. Mező kitöltése opcionális.
  11. Írja be a folyamatban lévő vitarendezési eljárás számát. Erre az eljárásra lesz érvényes az Ön nyilatkozat, amely szerint az Online Platform Vitarendező Tanács döntését magára nézve kötelezőnek és végrehajtandónak fogadja el. Ezt a mezőt kötelező kitölteni.
  12. Keltezés: hely, dátum. Ezt a mezőt kötelező kitölteni.
  13. Szerkesztés elleni védelem. Ha a kérelmet elektronikus úton kívánja beküldeni, először a szerkesztés elleni védelemről kell gondoskodnia. Ehhez nyomtassa a dokumentumot PDF-be (úgy, mintha papírra nyomtatná, csak a választható nyomtatók közül egy PDF-nyomtatótkell kiválasztania – pl.: „Microsoft Print to PDF” vagy „Adobe PDF”). Ilyen módon mentse el a PDF-be nyomtatott dokumentumot. Ezt a dokumentumot láthatja el minősített elektronikus aláírásával, illetve ezt a dokumentumot töltheti fel az Ügyfélkapu-belépéssel működő, azonosításra visszavezetett dokumentum-hitelesítés (AVDH) szolgáltatásba, amellyel szintén hiteles PDF-et hozhat létre. Az így aláírt állományt adhatja be érvényes nyilatkozatként.
  14. Aláírás. A dokumentumot kötelező aláírni. Ha van saját, elektronikus azonosításra alkalmas minősített elektronikus aláírása, a PDF-be nyomtatott, már nem szerkeszthető dokumentumot írja alá. Ha nincs ilyen, akkor a dokumentumot kézzel aláírva beküldheti postán, vagy a PDF-be nyomtatott, már nem szerkeszthető dokumentumot aláírhatja az Ügyfélkapu-belépéssel működő azonosításra visszavezetett dokumentum-hitelesítést (AVDH) szolgáltatás felületén is. Az AVDH-pecsétet tartalmazó dokumentumot e-mailen is beküldheti, mert az teljes bizonyító erejű magánokiratnak minősül. A Tanács a kérelmeket a következő e-mail címen fogadja: info@opvt.hu.